هتل های آنتالیا
نوشته شده توسط : dellaram

 

هتل رویال وینگز آنتالیا در زمینی به وسعت 72000 متر مربع در میان باغ های زیبا و در فاصله 500 متری ساحل لارا قرار گرفته است. این هتل دارای 467 اتاق با دکوراسیون داخلی مدرن و زیبا می باشد که تمام امکانات رفاهی لازم مانند مبلمان , یخچال , تلویزیون , سیستم تهویه هوا و... را نیز دارند. علاوه بر این داخل هر اتاق یک بالکن خصوصی وجود دارد که چشم انداز زیبایی از دریای مدیترانه را مقابل چشمان شما گردشگران عزیز تور آنتالیا 94 فراهم می آورد.

تور آنتالیا هتل رویال وینگز

از ویژگی های منحصر به فرد این هتل خوراکی های خوش مزه آن در بوفه غذاهای بین المللی , غذاهای ترکی , غذاهای دریایی و ایتالیایی می باشد، همچنین مهمانان عزیز که علاقه مند به شیرینی های لذیذ هستند می توانند انواع شیرینی های خوش مزه را در قنادی این هتل نوش جان کنند. مجموعه آبی این هتل دارای 9 سرسره آبی است که گردشگران می توانند لحظات خوشی را در این مجوعه آبی سپری کنند و لذت ببرند. در نهایت می توان به امکانات رفاهی هتل مانند زمین تنیس , سالن بدنسازی , استخر , سونا , جکوزی , زمین بولینگ , زمین بازی برای کودکان , کافی شاپ , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و... اشاره کرد. مسافران و گردشگران عزیز تور آنتالیا 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا هتل رویال وینگز

 

 

 

 تور آنتالیا هتل مردان پالاس

هتل مردان پالاس آنتالیا در سال 2009 در منطقه لارا افتتاح شد. این هتل از بهترین و لوکس ترین هتل های مدیترانه و منطقه اروپا می باشد که ساخت آن 104 میلیارد دلار هزینه برداشته است. علاوه بر این استخر و آکواریوم این هتل با داشتن 2400 نوع ماهی جز بزرگترین استخرها و آکواریوم های اروپا به حساب می آید. این هتل متشکل از 546 اتاق لوکس به همراه بالکن اختصاصی با چشم انداز کوه های تانوروس , استخر بزرگ آن و یا دریای مدیترانه می باشد. برای ساخت ساحل اختصاصی هتل مردان پالاس از 9000 تن شن و ماسه که از مصر آمده است استفاده شده و برای ساخت هتل از مرمر ایتالیایی , کریستال و طلا استفاده شده است.

تور آنتالیا هتل مردان پالاس

گردشگران تورآنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات بی نظیر آن استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به 8 رستوران با منوی سفارشی , سالن ورزشی , سالن ماساژ , استخر مخصوص برای شیرجه و غواصی , استخر فضای باز و.... . گردشگران تورآنتالیا در رستوران این هتل می توانند انواع غذاهای روسی , ایتالیایی , تایلندی , فرانسوی , ژاپنی , مدیترانه ای و... را سفارش دهند و از نوش جان کردن آن نهایت لذت را ببرند.

تور آنتالیا هتل مردان پالاس

 

 

 

 تور آنتالیا هتل الا کوالیتی

هتل الا کوالیتی آنتالیا در کنار ساحل قرار گرفته است و دارای دکوراسیونی مدرن و زیبا می باشد. اتاق های این هتل دارای تمام امکانات رفاهی لازم مانند تلویزیون ال سی دی , سیستم تهویه مطبوع , اینترنت رایگان , حمام و... می باشد.

تور آنتالیا هتل الا کوالیتی

لازم به ذکر است که این اتاق های دارای بالکن هایی با چشم انداز دریا و یا باغ می باشند و گردشگران تور آنتالیا لحظه آخری می توانند اتاق دلخواه خود را انتخاب کنند و از منظره آن نهایت لذت را ببرند.

تور آنتالیا هتل الا کوالیتی

این هتل در رستوران اصلی با سرو غذاهای ترکی خاص و بین المللی به صورت بوفه باز و در 7 رستوران دیگر خود با طبخ غذاهای بین المللی لذیذ و همچنین 9 کافه با دکوراسیون داخلی زیبا و منحصر به فرد آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان به ساحل اختصاصی , استخر روباز و سر پوشیده , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , سالن بدنسازی و... اشاره کرد.

تور آنتالیا هتل الا کوالیتی

هتل الا کوالیتی 2 کیلومتر تا مر کز شهر بلک فاصله دارد. برای گردشگران تور آنتالیا لحظه آخری این هتل می تواند تمام امکانات رفاهی لازم را فراهم آورد تا از اقامت خود در این هتل رضایت کافی را داشته باشند.

تور آنتالیا هتل الا کوالیتی

 





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: